مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:122022-09-13اقتصادي

فارس من| مصوبه افزایش ساعت طرح ترافیک در تهران لغو شود


برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی کمپینی در «فارس من» خواستار لغو مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک مبنی بر افزایش ساعت طرح ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی کمپینی در فارس من خواستار لغو مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک مبنی بر افزایش ساعت طرح ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس شدند.

در بیانیه این کمپین آمده است؛ در هفتاد و پنجمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تصمیمی بر افزایش ساعت طرح ترافیک تهران گرفته شده است.

چرا کمبود حمل و نقل عمومی با محدودیت شهروندان جبران می شود؟ مگر شهروندان تهران مالیات و عوارض شهری و عوارض خودرو و .

نمی دهند؟ پس چرا نباید بتوانند با ماشین خود در سطح شهر تردد کنند؟ چرا برای 12 ساعت از 16 ساعت متعارف یک روز باید محدودیت اعمال شود؟ شهروندانی که از ساعت 5 صبح به سرکار می روند و تا 5 عصر مشغول هستند چرا نباید بتوانند با خودرو خود تردد کنند؟  اعمال یک بار خروج بعد از ساعت 14:30 از طرح چه ضرری برای شهر تهران داشت که حذف شد؟ آیا می دانید این محدودیت ها چه ضررهای غیرقابل جبرای برای شهروندان ایجاد می کند! مثلا جاده ای ساخته می شود و به علت مهندسی نبودن جاده ایجاد تصادف می کند در اینجا مدیران مربوطه به جای اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مصوبه افزایش ساعت طرح ترافیک در تهران لغو شود

فارس من| مصوبه افزایش ساعت طرح ترافیک در تهران لغو شود